miércoles, 29 de junio de 2011

29 regles



Unes més obvies que d'altres. Totes abastament conegudes. Però una darrere l'altre, gairebé cola. Sembla una oració, per la creativitat, pels temps moderns. Fins i tot pel retrobament d'un concepte: senzillesa. De tornar al blanc, a la línia més aviat tova. Al concepte en un cop d'ull, un batec o un sospir.
La publicitat també viu la seva particular crisi. La de la repetició de conceptes i la manca general de creativitat. O podríem parlar directament de decepció?
Potser tornant al principi...
Qui sap

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Tuliiiii!!!
m'ha agradat molt, el trobo molt ingeniós, agut i devertit.
A

Francesc Bon dijo...

Regla número 30 : consegueix algú ric que cregui en tú.

Per lo demés, tot perfecte com sempre.

Tuli Márquez dijo...

Gracies als dos pels vostres comentaris.