martes, 27 de diciembre de 2011

BEST OFF (2011)


John Maus - Believer





Fleet Foxes - Sim Sala Bim





Bill Callahan - Drover





Nicholas Jarr - Space is the only noise if you can see





Juan Rulfo - Pedro Páramo


Víctor Català - Solitud



Javier Cercas - Anatomía de un instante



José Saramago - El Evangelio según Jesucristo



"Suposo que tinc una interpretació molt lliure del 'treball', perquè crec que el sol fet de ser viu ja suposa molta feina per alguna cosa que no sempre vols fer. Néixer és com ser segrestat. I després ser venut com esclau. La gent treballa sense parar. La maquinària sempre és en marxa. Inclús quan dorms".

Andy Warhol - "La meva filosofia de A a B i de B a A"

4 comentarios:

Francesc Bon dijo...

Bé. He establert una pauta personal de màxima disciplina per la qual comentaré sempre qualsevol post dels blogs que llegeixo.
TOTS.
He de dir que en el teu cas aixó no es gens difícil.
He de dir que els blogs que em sigui difícil comentar poder deixaré de seguir-los. A tafanejar al Facebook, qué collons.
He de dir que he obert un blog alternatiu per comentaris completament estúpits.
En tot cas estic sempre temptat de llegir a en Saramago però (danys col-laterals del affaire Cela) el Nobel no és una garantia per mí. Així que m'en recomanes algún per la cerimònia iniciàtica, o em va bé aquest mateix?. Perquè vull ficció, no li farè un lleig a un bon assaig però estic per la ficció.
Curiós: a la vora de casa hi ha una llibreria bastant curteta de criteri: cada cop que un escriptor de renom la "palma" tenen preparadet un lletreret "IN MEMORIAM" que posan oportunament junt a una pila de llibres. Ho han fet amb Saramago, amb en Jobs, amb tants d'altres. No recordo que ho fèssin amb Bolaño.
Diuen de la enveja que es l'esport nacional, doncs la necrofília es el global.

Tuli Márquez dijo...

Bones, Francesc

L'Evangeli de Saramago és un tros de llibre. Una altre visió de l'assumpte. Ben escrit i ben tramat, que són les dues coses que actualment més m'importen.

Gràcies per l'interès i el comentari

Francesc Bon dijo...

no sé perquè deia que hi havia una segona part d'aquest post però no la veig... m'ha sortit al link que tinc al meu blog... tu veuràs... bon any !!

Francesc Bon dijo...

I a traves de Google Reader es veu... surt el llibre del Magris, els Timber Timbre... Guerra y Paz... sembla extrany oi ??