sábado, 7 de abril de 2012

Dissabte de Glòria


"-No sé si t'has fixat que el ciri pasqual s'encén el dissabte de glòria i s'apaga el dijous de l'Ascensió, i fins l'any que ve. Tots vivim amb l'esperança que cada any, el dissabte de glòria, es tornarà a encendre; el dissabte de glòria, és a dir, a principis de la primavera. Però vindrà un any que no s'encendrà. Un any que no tornarà la primavera. ¿No has pensat mai que l'abril, el de la incerta glòria, se'ns està escapant dels dits? I incerta o no, és l'única glòria. Tornant, doncs, als ciris pasquals..."

Incerta Glòria - Joan Sales



Vic Chesnutt - Latent


2 comentarios:

Francesc Bon dijo...

Jo no sé si és perque era un dia on no acostumava a sortir, però el divendres cap a les sis de la tarda em vaig trobar una processió pel carrer València (pel mercat de la Concepció) i els guàrdiès tallant el tràfic per deixar-li pas.
Molts iaios, és clar. Però vaig flipar, i molt. Com una regressió. El migdia, cap a les dues, havia estat a punt d'atropellar (no fem acudits) al Artur Mas en persona, que malcreuava el carrer, sense escolta (al menys no visible) per Travessera de Gràcia, devant de una de les antigues filmoteques.

Tuli Márquez dijo...

jejejeje
Jo, al president, de vegades me'l trobo pel carrer Perill, a prop de la seu de Còrsega. I sempre amb una cara que se la trepitja. No farà falta que l'atropellis, em sembla que els esdeveniments ho fan ja.
Merci pel comentari